Τζούνιορ: "Θέλω να μεταφέρω την εμπειρία μου στην ΑΕΛ"!


Ο μεγαλύτερος ηλικιακά παίχτης του φετινού ρόστερ της ΑΕΛ Μάνουελ Ντε Ολιβέϊρα Ντα Σίλβα Τζούνιορ, όπως είναι το πλήρες όνομά του, μίλησε σήμερα το πρωί μετά την πρωινή καθιερωμένη προπόνηση της ομάδας στο Ελατοχώρι, τόσο για την προετοιμασία όσο και για το τί πιστεύει για τη νέα σεζόν.
 

Αναλυτικά:


Ποιες είναι οι πρώτες του εντυπώσεις από την ΑΕΛ και τι είναι αυτό που σε έκανε να έρθεις;
«Μου έκαναν πρόταση και ήρθα εδώ επειδή είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα όπως ξέρουμε με πολύ μεγάλη ιστορία και αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα και ήμουν χαρούμενος όταν με πήρε κάποιος από την ομάδα».
Οι πρώτες εντυπώσεις;
«Μια χαρά είναι όλα, δουλεύουμε πολύ τώρα και για μένα μέχρι τώρα είναι όλα καλά».

Που πιστεύεις ότι θα κριθεί το φετινό πρωτάθλημα της Β' Εθνικής;

«Πρέπει να παίξουμε όπως είναι το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής. Έχουμε παίκτες με μεγάλη εμπειρία που έχουν παίξει και Α' Εθνική, αλλά το πρωτάθλημα στην Β' Εθνική ξέρουμε ότι είναι πολύ δύσκολο και πρέπει να παίζουμε δυνατά, πρέπει να δουλεύουμε πάρα πολύ κάθε μέρα και πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως η ομάδα πρέπει να βγει κατηγορία και με όλα αυτά μπορούμε να φτάσουμε στο στόχο που έχουμε».
Ο προσωπικό σου στόχος;

«Είμαι 38 χρονών και όλοι λένε ο Τζούνιορ είναι παππούς και θέλω να παίξω σαν παππούς. Θέλω να μεταφέρω την εμπειρία μου μέσα στο κύπελλο να βοηθήσω την ομάδα μου και στο τέλος να κάνουμε όλοι μαζί ένα μεγάλο πάρτι».
Η σχέση σου με τον προπονητή;

«Η σχέση μου είναι καλή δεν έχω κάποιο πρόβλημα, τον πιστεύω και πάνω απ' όλα υπάρχει σεβασμός».

Τελικά ποιος είναι περισσότερο παππούς, εσύ ή ο Νεμπεγλέρας;
«Έχω δύο διαβατήρια (γέλια), στο ένα είμαι 37,5, στο άλλο 29».

Πόσο θα βοηθήσει η δικιά σου εμπειρία και του Νεμπεγλέρα τη νέα χρονιά;

«Ο αρχηγός της ομάδα είναι πολύ καλός παίκτης δουλεύει πάρα πολύ κάθε μέρα και όταν ήμουν στον Παναιτωλικό πρόπερσι έπαιξα με τον Σφακιανάκη που είναι 38 χρονών και παίξαμε όλο το πρωτάθλημα και η εμπειρία που είχαμε την βάλαμε μέσα στο κύπελλο και ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα. Έτσι πιστεύω θα κάνουμε και φέτος και όλα θα πάνε καλά».

Σχόλια