Νέα δήλωση Πλεξίδα!


«Ζήτησα ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται για την ΠΑΕ να σταθεί απέναντί μου και

να συγκριθεί μαζί μου σε όλα.
Το έκανα όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης να απευθύνει επίσημη πρόσκληση ενδιαφέροντος προς υποψήφιους επενδυτές δεν μου άφησε κανένα περιθώριο. Γιατί για μένα, η απόφαση αυτή σημαίνει ότι τα μέλη του Σωματείου αμφισβητούν την μέχρι σήμερα παρουσία μου στην ομάδα και δεν έχουν εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου.
Μετά από τα όσα έχω κάνει για την ΑΕΛ αυτούς τους μήνες, είναι υποτιμητικό για μένα, που δοκιμάζομαι και κρίνομαι κάθε μέρα, να είμαι η δεύτερη επιλογή πίσω από υποψήφιους επενδυτές που κανείς δεν ξέρει αν υπάρχουν ή αν υπάρχουν κανείς δεν γνωρίζει ποιο είναι το ποιόν τους και το όραμά τους για την ΑΕΛ.
Φαίνεται ότι κάποιοι εύκολα ξεχνούν που βρισκόταν η ομάδα πέρσι το καλοκαίρι, λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα και τώρα κρίνουν και αποφασίζουν εκ του ασφαλούς.
Φαίνεται επίσης, ότι μέσα από αυτή την αντίδρασή τους προς το πρόσωπό μου, δεν υποτιμούν μόνο εμένα, αλλά μικραίνουν και την ίδια την ΑΕΛ. Και προφανώς δεν έχουν καταλάβει ότι στις σημερινές εποχές δύσκολα θα βρουν άλλον άνθρωπο να στηρίζει με τέτοιο τρόπο την ομάδα, χωρίς να έχει την παραμικρή εγγύηση στα χέρια του.
Χωρίς να θεωρηθεί και πάλι ότι κάνω εκβιασμό, ας μου απαντήσουν: Ποιος ο λόγος να εξακολουθώ να παλεύω από τη στιγμή που με το να αναζητούν επισήμως επενδυτή είναι σαν να έχουν ήδη αποφασίσει ότι δεν με θέλουν;
Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανέναν να έχει «και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο».
Δεύτερος στη ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ.
Εύχομαι να επικρατήσει η σύνεση και η λογική και η ΑΕΛ να καταφέρει να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο κάποιοι, ελπίζω χωρίς να το θέλουν, την οδηγούν».
Ευάγγελος Πλεξίδας
Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής

Σχόλια