Κυριακίδης: "Μήνυμα ενότητας και συσπείρωσης"


Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, ο Ηλίας Κυριακίδης αποφάσισε να μιλήσει ή για να ακριβολογούμε να γράψει για όλα όσα συνέβησαν το τελευταίο διάστημα, στέλνοντας ουσιαστικά μήνυμα ενότητας και συσπείρωσης για τη συνέχεια:
«Αποδεχόμενος την πρόταση της  ΑΕΛ το περασμένο καλοκαίρι, σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία η ομάδα δεν είχε τα εχέγγυα οργάνωσης και λειτουργίας που απέκτησε λίγο αργότερα, ανέλαβα μια ισχυρή δέσμευση απέναντι στη διοίκηση, τον κόσμο, τον εαυτό μου και την οικογένειά μου.
Θεωρώντας ότι είναι ηθικό χρέος μου να τηρήσω τη δέσμευση αυτή, αποφάσισα να παραμείνω στη διάθεση της ομάδας μέχρι το τέλος της σεζόν, ευελπιστώντας να πανηγυρίσω μαζί της την επίτευξη του πρώτου στόχου για τον οποίο αποφάσισα να επιστρέψω και παράλληλα να είμαι παρών στον εορτασμό των 50 χρόνων της ιστορίας της.
Με την ευκαιρία, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς τους Συνδέσμους Οργανωμένων Φιλάθλων της ΑΕΛ (Athens Club, Σύνδεσμος Φιλάθλων Αλκαζάρ, Monsters) για την ειλικρινή στήριξή τους όλο αυτό το διάστημα, όχι μόνο μέσω των αντίστοιχων ανακοινώσεων, αλλά και με τα καθημερινά μηνύματα συμπαράστασης, όπως και όλου του κόσμου, οργανομένων και μη. Ηχεί στ” αυτιά μου το κομμάτι από το σύνθημα «αυτό το στέμμα που δεν το πήραμε με γλείψιμο και ψέμα» και θεωρώ ότι αυτά τα απλά λόγια πρέπει να είναι οδηγός στη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να είναι συνεπής στα πιστεύω του.
Εκτιμώ πως, πλέον και μετά από τόσες ημέρες, δεν έχει νόημα οποιαδήποτε δική μου τοποθέτηση για τους λόγους που τέθηκα εκτός πλάνων ομάδας, όχι μόνο γιατί ανακλήθηκαν επισήμως και ανεπισήμως τουλάχιστον τρεις φορές.
Κλείνοντας, αν θα μπορούσα με την ιδιότητα ενός εκ των αρχηγών της ομάδας να στείλω ένα μήνυμα, αυτό θα ήταν να συγκεντρώσουμε όλη μας τη δύναμη και την ενέργεια γύρω από την προσπάθεια της ομάδας και μόνο. Δεν επιθυμώ να δοθεί καμία συνέχεια στο ζήτημα και ευελπιστώ με τη σημερινή μου τοποθέτηση να συμβάλλω σε αυτό».

Σχόλια