Πλεξίδας: «Άνθρωποι αμφιβόλου αξίας»


Δηλώσεις στην εφημερίδα «Ελευθερία» έκανε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΕΛ, Βαγγέλης Πλεξίδας με αφορμή την υποψηφιότητα του Λουίς Όλιβερ να αναλάβει την ΑΕΛ.


«Για πιο λόγο δε θέλουν να ανοιχτεί ο φάκελος; Μπορούν να μας πούνε τι εγγυητική τραπέζης υπάρχει μέσα και τίνος είναι; Ας το ξεκαθαρίσουν», ενώ o κύριος Πλεξίδας πρότεινε τα παρακάτω: «Να μετοχοποιηθούν όλα τα χρήματα που έχω βάλει αλλά και αυτά που θα βάλω μέχρι το τέλος της περιόδου και αν έρθει άλλος και βάλει ένα ευρώ παραπάνω από εμένα ας πάρει την ομάδα. Οι μάσκες είναι ώρα να πέσουν από τον καθένα ειδάλως τέλος…


Ας ανοιχθεί τώρα ο φάκελος που μπορεί να έχει μόνο χαρτιά από εφημερίδες που κατέθεσαν άτομα αμφιβόλου αξίας για μένα και πιστεύω για την πλειοψηφία των Λαρισαίων φιλάθλων. Ευχαριστώ τους Ισπανούς γιατί με…δικαίωσαν. Δε θα έβαζαν ούτε ένα ευρώ εάν η ομάδα ήταν Ερασιτεχνική και χωρίς καμία διασφάλιση, κάτι που έκανα εγώ για να δείξω στους Λαρισαίους τις προθέσεις μου. Εμαι ο μόνος που έβαλα χρήματα χωρίς να διασφαλίσω τίποτα. Και μιλάμε όσα είναι τα χρήματα της εγγυητικής που κατέθεσαν οι Ισπανοί. Αν η πόλη της Λαρισας τους θέλει είναι δικαίωμά της. Αν βρίζουν εμένα σημαίνει ότι δε με θελουν και εγώ πρέπει να σκεφτώ την επόμενη μέρα. Δυστυχώς με όλα αυτά χάσαμε τον αγωνιστικό μας προσανατολισμό και οι παίκτες δείχνουν επηρεασμένοι.


Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι οι Λαρισαίοι θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις επιλογές τους. Και θέλω να θέσω το εξής ερώτηματα. Αυτά που υποσχέθηκαν οι Ισπανοί τα έκαναν πράξη στις προηγούμενες ομάδες που ασχολήθηκαν; Αρκεί να κάνετε ένα τηλέφωνο στον πρόεδρο της Μπέτις.

Σχόλια