Τζαναβάρας: "Ευχαριστημένος από τους παίχτες μου,αλλά θα υπάρχει κι άλλη βελτίωση"


Αναλυτικά όλα όσα δήλωσε στην Συνέντευξη Τύπου μετά το παιχνίδι, ο τεχνικός της ΑΕΛ, Παναγιώτης Τζαναβάρας:

 «Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα πετύχαμε μια πάρα πολύ δύσκολη, αλλά σημαντική νίκη παίρνοντας το Κύπελλο και δίνοντας χαρά στους φιλάθλους μας. Είχα πει ότι θέλουμε το Κύπελλο γιατί η ΑΕΛ είναι μια μεγάλη ομάδα που περνάει την περιπέτεια της. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου, αλλά και στους προηγούμενους προπονητές της ομάδας, γιατί μπορεί εγώ να είμαι εδώ και να χαίρομαι την κατάκτηση, αλλά το όλο έργο το έκαναν οι Κώστας Παναγόπουλος και Γιώργος Στράντζαλης. Η ομάδα σήμερα αγχώθηκε και δεν με ευχαρίστησε ιδιαίτερα η απόδοση της. Περίμενα περισσότερα πράματα σε κάποιους τομείς και σίγουρα χρειαζόμαστε πολλή δουλειά. Μην ξεχνάτε όμως ότι προερχόμασταν από ένα δύσκολο παιχνίδι στην Κοζάνη και σήμερα ήμασταν λίγο κουρασμένοι. Το σημαντικό όμως είναι ότι πήραμε το Κύπελλο, κάτι που είναι θέμα γοήτρου. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους φίλους της ομάδας αλλά και στην ΕΠΟ, που από θέμα διοργάνωσης ήταν άριστη».



Πως εννοείτε αυτό που είπατε σχετικά με την κούραση
;
«Το εννοώ με την έννοια ότι είδα παίκτες να πηγαίνουν δεύτεροι στην μπάλα».
Τι είχαν οι παίκτες στο πίσω μέρος του μυαλού τους;
«Δεν το γνωρίζω αυτό, αλλά εγώ θα πρέπει να έχω δέκα εναλλακτικές. Ο Πανελευσινιακός είναι μια ομάδα που παίζει σε δυσκολότερο Όμιλο από εμάς και σίγουρα μας δυσκόλεψε αρκετά σήμερα».
Σας προβληματίζουν τα λάθη που έκαναν οι παίκτες σας;
«Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια πράματα από έμπειρους παίκτες. Δουλεύουμε πάρα πολύ με κάποιους παίκτες στην αμυντική λειτουργία. Για εμένα είναι ανεπίτρεπτο να γίνονται αυτά τα λάθη».

Σχόλια