Παραιτήθηκε από μέλος ο Πηλαδάκης!


Με γραπτή του δήλωση, ο Κώστας Πηλαδάκης γνωστοποίησε πως παραιτείτε από μέλος της Ερασιτεχνικής ΑΕΛ, αλλά αυτό δεν τον σταματάει να αγαπάει και να υποστηρίζει την ομάδα που είχε κάποτε την τιμή να ηγείται!

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Μετά από 10 χρόνια διαδρομής μου στην ομάδα που αγάπησα και επένδυσα ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου με ανόδους, εξόδους στην Ευρώπη με κατασκευή γηπέδου με πολλές χαρές και λύπες σίγουρα και με λάθη χωρίς όμως κανένα δόλο να κάνω κακό στην ομάδα ορισμένοι κύριοι – ξεχνώντας τον τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα μας ενάντια στα στημένα και κουμπωμένα ματς που προκαλέσανε την πτώση της ομάδας μας- ζήτησαν την διαγραφή μου από μέλος νομίζοντας αφελώς ότι έτσι μπορούν να μου στερήσουν το δικαίωμα να είμαι ΑΕΛ και να την υποστηρίζω. Σας ενημερώνω ότι παραιτούμαι από μέλος για να διευκολύνω τη διαδικασίας σας αλλά ποτέ δεν θα πάψω να αγαπώ και να υποστηρίζω την ομάδα που είχα την τιμή να ηγούμαι σε μια εποχή που κρατήσαμε την αξιοπρέπεια και την ηθική μας ψηλά».
Με τιμη Κ. Πηλαδάκης 

Σχόλια