Oliver:"Η ΑΕΛ θα είναι στην καρδιά μου,όπου και αν βρίσκομαι"!


Διαβάστε τα όσα δήλωσε γραπτώς ο Ισπανός ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας Luis Oliver Sierra για την πορεία του καθώς και τις εμπειρίες του στην πόλη της Λάρισας.

Μια μεγάλη περιπέτεια η οποία ξεκίνησε για εμένα και την ομάδα μου πριν από 4 μήνες, έφτασε στο τέλος της.

Την πρώτη φορά που πήγα στη Λάρισα, δεν ήξερα πραγματικά που βρίσκεται η πόλη στο χάρτη. Για μένα ήταν ένας τόπος  παντελώς άγνωστος, όμως ο συνεργάτης μου, ο κ. Αλεξάντερ Νικολάι, μου εξήγησε αναλυτικά ότι ήταν μια πόλη ιστορική και η ομάδα της, η ΑΕΛ, ήταν ένας μύθος στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Με την ιδέα αυτή έφτασα στην Λάρισα αλλά διαπίστωσα αμέσως ότι τα λόγια ήταν φτωχά για να περιγράψουν τον παλμό και την ψυχή της πόλης κάθε φορά που η ΑΕΛ είχε αγώνα. Ανεξάρτητα αν αυτός ήταν για την Σούπερ Λίγκα ή την Γ΄Εθνική, ανεξάρτητα με το ποιός ήταν ο αντίπαλος, η πόλη όλη ζούσε και ανέπνεε για την ΑΕΛ.
Αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στην πρόσκληση ενδιαφέροντος και μέχρι την τελική γενική συνέλευση της περασμένης Τρίτης, όλοι στην πόλη είχαν μάθει την ιστορία μας.
Μιλώντας με τους απλούς ανθρώπους, ανακάλυψα ότι η ΑΕΛ είναι ένας σύλλογος ιδιαίτερος. Δεν έχει καμία σχέση με τις άλλες ομάδες που είδα εδώ. Η Λάρισα είναι η τελευταία ελπιδα τιμιότητας στο ελληνικό ποδόσφαιρο  και πάντα θεωρώ ότι είναι καλό να συντάσσεται κανείς σε έναν τέτοιο σκοπό.
Προσπαθήσαμε να φέρουμε στην ΑΕΛ ένα μοντέλο τελείως διαφορετικό και άγνωστο στην Ελλάδα. Πείσαμε πολλούς για το σχέδιο μας αλλά όχι αρκετούς –και η συγκεκριμένη περιπέτεια τελείωσε.
Όλο αυτό το διάστημα δέθηκα με την ομάδα και έμαθα να την αγαπώ. Από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο Αλκαζάρ κατάλαβα ότι το άλογο που καλπάζει θα είναι για πάνα μέρος της ζωής μου.
Για αυτό το λόγο, και ανεξάρτητα από την ήττα μου στι εκλογές, θα είμαι πάντα οπαδός της ΑΕΛ και θα είμαι στη διάθεσή της οποιαδήποτε στιγμή με χρειαστεί.
Θα ήθελα να συγχαρώ τον κ. Πλεξίδα για τη νίκη του,. Του εύχομαι να έχει όλη την τύχη του κόσμου στο μέλλον και να θυμάται ότι από τη δική του σκληρή, και κυρίως σωστή, δουλειά εξαρτάται το μέλλον της ομάδας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για τον τρόπο με τον οποίο μου φέρθηκε, τόσο αυτούς που με πίστεψαν και με υποστήριξαν, όσο και τους επικριτές μου.
Όλοι με βοήθησαν να γίνω καλύτερος και να εξελιχθώ. Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό και εγώ φεύγω από τη Λάρισα νιώθοντας σαν Τιτάνας.
Όπου και να είμαι στο μέλλον, η Λάρισα θα είναι στην καρδιά μου.
Εύχομαι σε όλους καλή τύχη.
AEL NEVER SURRENDER
LUIS OLIVER SIERRA

Σχόλια