Πλεξίδας:"Διαψεύδω ότι έγινε συνάντηση"!


Στη Δημοτική Ραδιοφωνία Λάρισας στους 93,6 και την εκπομπή «Γκολ από τα αποδυτήρια» μίλησε ο Βαγγέλης Πλεξίδας για τα όσα συμβαίνουν και ακούγονται, τις τελευταίες ημέρες στην ΑΕΛ.


Ο μέχρι πρότινος χορηγός των βυσσινί απατώντας σε ερώτημα σχετικά με τα όσα ακούγονται για συναντήσεις του με ανθρώπους του Ολυμπιακού Βόλου απάντησε: «Από την στιγμή που με την ΑΕΛ δεν έχει τελειώσει τίποτα και έχω δημιουργήσει μια ομάδα για την Β’ Εθνική δεν υπάρχει κάτι άλλο. Άλλωστε αυτό το διέψευσε ο κος Τσεκούρας. Βέβαια, υπάρχει ένα πρόβλημα με τους παίκτες που έχω συμφωνήσει, καθώς αυτοί υπέγραψαν και θα παίζουν και θα πληρώνονται από τον Πλεξίδα. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση αυτοί να παίζουν σε οποιαδήποτε ελληνική ομάδα και να τους πληρώνω εγώ. Δεν έγινε συνάντηση ούτε με δικούς μου ανθρώπους γιατί τα θέματα τα διαχειρίζομαι μόνο εγώ. Διαψεύδω ότι έγινε συνάντηση, καθώς μέχρι τις 4 το πρωί ήμουν στην Λάρισα».

Ζητήθηκε από τον κο Πλεξίδα να γίνει πιο συγκεκριμένος για τα όσα έγραψε στην επιστολή του «να πέσουν οι μάσκες» και απάντησε
: «Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουν οι βολές σε βάρος μου. Η ομάδα πήρε κάθε τίτλο που βρήκε μπροστά της την στιγμή που ο Γιαννακόπουλος έχασε με την Σπάρτη την άνοδο στην τελευταία αγωνιστική και αυτό αποδεικνύει πως οι τίτλοι δεν χρειάζονται μόνο χρήματα, αλλά και γνώσεις ποδοσφαίρου. Με κατηγορούν καθημερινά. Τι θέλουν, να φύγω; Γιατί; Έφαγα ξύλο για την ΑΕΛ. Δεν μπορούσα να δω την ομάδα που την πλήρωσα 700.000 ευρώ και ήταν πρώτη. Ας βρίσουν αυτούς που κατέστρεψαν την ομάδα. Έφεραν τους Ισπανούς και για τέσσερις μήνες καθυστερούσαν τις διαδικασίες. Ποιους, τους Ισπανούς, που δεν είχαν να φάνε. Από τον Φεβρουάριο λέω πως οι διαδικασίες έπρεπε να έχουν γίνει για να μην φτάσουμε στο σημείο αυτό, αλλά τότε έλεγαν πως εκβίαζα και ήθελα την ομάδα κάτω από το τραπέζι. Γιατί, τώρα παίρνω καμία ομάδα πάνω από το τραπέζι; Προσπαθούσα από τότε να διαφυλάξω την ομάδα.

Σε 10 μέρες η ομάδα θα πρέπει να μπει στο γήπεδο για να αρχίσει προετοιμασία. Σε ποια ομάδα θα παίζουν οι παίκτες; Σε ποιο γήπεδο θα παίζει; Που θα κάνει προπόνηση; Που είναι η ερασιτεχνική να τρέξει τις διαδικασίες; Το ξαναλέω, έχουμε φτάσει στο μηδέν» και συνέχισε: «η γ.σ της Ερασιτεχνικής είναι αυτή που κάνει την εκκαθάριση. Τις γενικές συνελεύσεις εγώ τις έκανα; Τα μαϊμού χαρτιά εγώ τα έφερα; Με έφεραν σε σημείο να διαπραγματευτώ τώρα για τα Δέντρα και ξαφνικά τώρα κόπηκε το ρεύμα και «κάηκε» το χορτάρι, ενώ ένα χρόνο τώρα που δεν είχε μέσα ομάδα δεν έγινε τίποτα από αυτά. Ακόμη και για την άρση πήγανε στις 8 Απριλίου ενώ το κοινοτικό συμβούλιο είχε διαλυθεί λόγω των εκλογών στις 6 Απριλίου».

Για τον Πηλαδάκη
: «Εγώ δεν πήρα την ομάδα από τον Πηλαδάκη, αλλά από την Ερασιτεχνική. Για όλες αυτές τις καθυστερήσεις λοιπόν ευθύνεται η ερασιτεχνική και η προηγούμενη ιδιοκτησία της ομάδας».


Σε ερώτηση για το αν θα παραμείνει στην Λάρισα και την ΑΕΛ αν δεν ξεπεραστούν κάποια πράγματα μέχρι την Παρασκευή, όπως ζήτησε, απάντησε
: «Αν θέλει η Λάρισα θα μείνω με την Κ20, εγώ θα είμαι ο χρηματοδότης ακόμη και στη Γ’ τοπική κατηγορία. Με πονάει που το λέω αυτό γιατί εγώ ξόδεψα για την ομάδα, εγώ έτρεξα, εγώ έφαγα ξύλο. Εγώ δεν πρόδωσα ποτέ την ομάδα. Εκείνοι που την έριξαν κατηγορία και τους έδωσαν οικόπεδα μπορούν και κυκλοφορούν στην πόλη, ενώ τον Πλεξίδα είναι έτοιμοι να τον πυρπολήσουν».


Κλείνοντας ο κος Πλεξίδας τόνισε
: «Το πρόβλημα της Λάρισας δεν θα πρέπει να είναι αν είναι ή όχι ο Πλεξίδα, ο Πηλαδάκης ή οποιοσδήποτε άλλος, αλλά αν θα υπάρχει ΑΕΛ. Εγώ δεν παίρνω τα χρέη του Πηλαδάκη. Δεν θα βγάλω άλλον από την φυλακή για να μπω εγώ.

Γιατί να χάσω ακόμη ένα εκατομμύριο; Είναι χρήματα που τα έχω δουλέψει και δεν τα έχω κλέψει. Δουλεύω μια ζωή, γιατί να τα χάσω;».

Σχόλια