Ντόστανιτς:«Πλέον έχω δύο ποδοσφαιρικές αγάπες»


Στην προπόνηση βρέθηκε χθες ο πρώην τεχνικός της ΑΕΛ, Ράτκο Ντόστανιτς. Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας “Ελευθερία” ο Σέρβος προπονητής παραβρέθηκε εκεί για να αποχαιρετήσει τους παίκτες και να τους ευχηθεί καλή συνέχεια και επιτυχία στο στόχο της ανόδου.

Μάλιστα ο πρώην προπονητής των “βυσσινί” κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του συγκινήθηκε αρκετά, ενώ ανέφερε πως εκτός από τον Ερυθρό Αστέρα πλέον στην καρδιά του θα βρίσκεται και η ΑΕΛ και πως αυτός θα είναι ο πρώτος που θα χαρεί σε περίπτωση ανόδου.
Οι δηλώσεις του Ντόστανιτς:
«Θέλω να σας ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία που είχαμε και σας ζητώ να συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο, ώστε να επαναφέρεται με τον καινούργιο προπονητή την ομάδα στην 1η θέση και να την οδηγήσετε στη Σούπερ Λίγκα. Να διατηρήσετε το οικογενειακό κλίμα που είχαμε από την αρχή της σεζόν και αν υπήρξαν ορισμένα προβλήματα, δεν μείναμε σε αυτά και ξεπεράσθηκαν. Θα είμαι ο πρώτος που θα χαρώ μόλις η ομάδα πετύχει τον στόχο της και αυτό τον καταπληκτικό κόσμο, πρέπει να τον κάνετε υπερήφανο, γιατί οι Λαρισαίοι, μικροί και μεγάλοι ζουν και αναπνέουν για την ΑΕΛ. Πλέον έχω δύο ποδοσφαιρικές αγάπες, διότι εκτός από τον Ερυθρό Αστέρα που ήμουν τρία χρόνια και η Λάρισα, θα είναι πάντα στην καρδιά μου καθώς έζησα μοναδικές στιγμές. Τα συναισθήματα δεν μπορώ να τα περιγράψω, είναι ακόμη μεγαλύτερα από αυτά που ένιωσα όταν αποχώρησα από τον Ερυθρό Αστέρα. Φεύγω ευχόμενος να πετύχετε αυτό που θέλουν οι χιλιάδες φίλοι της ομάδας, διότι η ΑΕΛ είναι πάνω από όλα και από όλους…».

Σχόλια