«Θα τιμήσω το συμβόλαιο μου»


Παίκτη της ΑΕΛ θεωρεί τον εαυτό του ο Βασίλης Κουτσινικούλης που μέσω της προσωπικής σελίδας του στο facebook έδωσε την δική του απάντηση στην επίσημη ανακοίνωση της ομάδας του που περιελάμβανε και το δικό του όνομα στους ποδοσφαιριστές που «έκοψε» ο Άγγελος Αναστασιάδης αναφέροντας πως σκοπεύει να τιμήσει το συμβόλαιο του με τους «βυσσινί» για τα επόμενα δύο χρόνια.
«Οι φιλοδοξίες μου είναι πολύ ψηλές και συμβαδίζουν με τους στόχους της ομάδας μου.. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και έχω άλλα 2 χρόνια συμβόλαιο με την ομάδα της ΑΕΛ το οποίο και θα τιμήσω..!Αυτά…..», έγραψε χαρακτηριστικά ο «Κούτσια» και φαίνεται πως θα παλέψει για μια θέση στην ομάδα μην έχοντας πρόθεση να λύσει το συμβόλαιο του, όπως γράφτηκε.
Μένει να δούμε την κατάληξη την περίπτωσης Κουτσιανικούλη, όπου η ανακοίνωση της διαδικασίας λύσης του συμβολαίου του ξάφνιασε αρκετούς ενώ η πλευρά του Λαρισαίου παίκτη εμμένει στην απόφαση να παραμείνει στους «βυσσινί».

Σχόλια