Αναστασιάδης:“Έχω μάθει με πολύ δουλειά και λίγα λόγια”

Για πολλά μίλησε ο Άγγελος Αναστασιάδης στην παρουσίαση του σε σχέση με το σχεδιασμό της ομάδα στη Super League. O Μακεδόνας τεχνικός ανέφερε πως ήθελε να έρθει σε αυτή την ομάδα και χρειάζεται πολύ δουλειά και όχι δηλώσεις.

Μάλιστα στάθηκε στο γεγονός πως θα έρθουν οι παίκτες που πρέπει, καθώς η ομάδα είναι μεγάλη. Παράλληλα αποφάσισε να μην ασχοληθεί στις ανακοινώσεις των οργανωμένων και να δείξει τη δουλειά του. Ενώ δήλωσε πως προτιμά να τον βρίζουν από το να τον χειροκροτούν.
Η παρουσίαση του Άγγελου Αναστασίαδη και των συνεργατών του:
Άγγελος Αναστασιάδης: “Χαιρετίζω όλους εσάς. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Γι αυτή τη χαρά πρέπει να ευχαριστήσω τον πρόεδρο που μας έκανε την τιμή να μας δώσει τα ηνία αυτής της μεγάλης ομάδας και να κάνουμε ότι είναι δυνατό να τον βγάλουμε ασπροπρόσωπο για αυτή την επιλογή.
Μέσα από πολύ δουλειά και λίγα λόγια γιατί έτσι έχουμε μάθει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που έχω μάθει. Είμαι καλός στην παρέα αλλά δύσκολος στη δουλειά μου. Λίγα λόγια μία δήλωση μόνο… στην εφορία και όλα θα πάνε καλά.
Πρέπει να πω μόνο δύο πράγματα και το ένα για τον προηγούμενο τεχνικό. Είναι φίλος μου ο Σάκης Τσιώλης. Πάρα πολύ καλός προπονητής και καλός άνθρωπος. Πρέπει να τον ευχαριστήσω που ανέβασε την ομάδα γιατί αν δεν το πετύχεναι ίσως να μην ήμουν εδώ.
Είδα σήμερα το γήπεδο το οποίο είναι στολίδι. Αυτό το γήπεδο πρέπει να είναι πάντα γεμάτο. Να κάνουμε ότι είναι δυνατό για να το έχουμε έτσι. Δεν έχουμε πολύ χρόνο. Σας παρακαλώ πολύ να μην με ενοχλείται. Ήδη έχουμε πιάσει δουλειά από πολύ καιρό. Από την πρώτη στιγμή που έγινε επαφή και δεν είχαμε συμφωνήσει ακόμα δεν χάσαμε λεπτό δουλειάς. Πόσο μάλλον τώρα που έγινε επίσημο δεν έχουμε χρόνο και θα το εκτιμούσα. Για το καλό της ομάδας.
Δεν έχουμε χρόνο να ασχολούμαστε ούτε με δηλώσεις ούτε με ανακοινώσεις. Όταν θα υπάρχει χρόνος θα πούμε περισσότερα, αλλά μην με παίρνεται τηλέφωνο θα το κλείσω”.
Για την πίστωση χρόνου:
“Πίστωση χρόνου δεν υπάρχει για κανέναν. Αυτή τη στιγμή η ΑΕΛ αντιμετωπίζει όλα τα προβλήματα μίας ομάδας που πέτυχε την άνοδο. Να ετοιμάσει το ρόστερ, να κλείσει μέρος για την προετοιμασία, που εμείς δεν το έχουμε κάνει. Να δούμε τους χώρους και τα γήπεδα. Να περάσουμε τις σκέψεις μας και το τρόπο δουλειάς.
Παράλληλα πρέπει να κλείσουμε φιλικούς αγώνες. Για μένα οι μεταγραφές είναι δεύτερο και τρίτο θέμα. Πρώτα να ετοιμαστούν τα βασικά όπως το μέρος της προετοιμασίας και οι φιλικοί αγώνες, από εκεί και πέρα θα γίνουν και τα υπόλοιπα”.
Για τις ανακοινώσεις των οργανωμένων:
“Δεν θέλω να σχολιάσω. Οι άνθρωποι έχουν τις δικές τους σκέψεις. Εμένα με ενδιαφέρει η ομάδα. Στο τέλος εύχομαι οι ανακοινώσεις τους να είναι θετικές για τη δουλειά μου. Άλλωστε δεν τους ξέρω προσωπικά ούτε τι έγραψαν έχω κοιτάξει. Δεν έχω καμία αντιπαράθεση με κανένα για να απαντήσω.
Για να συμπληρώσει ο Αλέξης Κούγιας: Θυμάμαι ότι αντίστοιχες ανακοινώσεις υπήρχαν και για μένα. Έχω αποφασίσει στο ποδόσφαιρο να μην έχω καμία αντιπαράθεση με κανέναν. Ειδικά με τους οργανωμένους της ΑΕΛ που τους κατατάσσω πολύ ψηλά σε σχέση με άλλους. Έχω μία άποψη γι’αυτό. Σε προσωπικό επίπεδο αν διαπράξει κάποιος κάτι εις βάρος μου πάλι θα το σκεφτώ πως θα πράξω. Εκείνος που είναι ισχυρός άλλωστε πρέπει να κατεβαίνει σε σχέση με εκείνον που είναι πιο χαμηλά.
Η δική μας πολιτική είναι να μην αντιπαρατεθούμε με κανέναν”.
Για το ποιο θα είναι το “καλά” στο τέλος της σεζόν
“Για να τελειώσω λίγο το προηγούμενο θέμα. Για μένα δεν είναι πρωτόγνωρο το θέμα με τους οργανωμένους. Το ίδιο είχε γίνει όταν είχα πάει και στον Ηρακλή. Είχαν πάει στο σπίτι και ήταν η συχωρεμένη μάνα μου. Είχαν πει ότι δεν έχουν πρόβλημα με το γιο σου αλλά δεν τον θέλουμε στον Ηρακλή. Μάλιστα η μάνα μου τους ρώτησε αν θέλουν και κάτι. Με πήρε τηλέφωνο και πήγα. Του ρώτησα τι έγινε και τους είπα.
Εσείς τους δουλειάς κι εγώ τη δικιά μου. Ο Ηρακλής δεν είχε γήπεδο και ερχόντουσαν στο χωριό το δικό μου. Μας πέρναν τις μπάλες να μην κάνουμε προπονήσεις. Εμείς είχαμε νέα παιδιά και καταφέραμε να βγάλουμε την ομάδα στο UEFA. Δίνω μία απάντηση, ο κόσμος έχει τη δική άποψη. Εγώ ήρθα γιατί συμφώνησα με τον κ. Κούγια, ο μόνος που μπορεί να με διώξει είναι αυτός. Ούτε εσείς με τα δημοσιεύματα. Ας αφήσουμε το θέμα αυτό, μακάρι στο τέλος να έρθουν τα παλικάρια μου με βρίζουν και δεν τα γνωρίζω, επειδή αγαπούν την ομάδα στο τέλος να την χειροκροτήσουν.
Δεν θέλω να με χειροκροτούν, προτιμώ να με βρίζουν τότε είμαι χαρούμενος. Όταν αρχίζουν τα χειροκροτήματα φοβάμαι. Πάντως σε αυτό που με ρωτάτε θα δούμε που θα είμαστε στο τέλος τον Οκτώβριο”.
Για το έμψυχο δυναμικό της ΑΕΛ:
“Δεν μπορώ να πω κάτι για το δυναμικό της ομάδας. Πρέπει να δω φάτσες. Θέλω να βλέπω έναν άνθρωπο στο πρόσωπο για να τους καταλάβω. Συνήθως έχω καλό ένστικτο κατά 99% ξέρω τι γίνεται. Μην περιμένετε να απαντήσω, παρά μόνο όταν είμαι σίγουρο.
Εγώ ήθελα να είμαι εδώ κι γι’αυτό είμαι εδώ. Είχα αποφασίσει να σταματήσω έλεγα δεν αξίζει τον κόπο. Εκτός αν γίνει κάτι και ήρθα γιατί ήθελα να είμαι εδώ. Δεν κράτησε η συνομιλία μας ούτε ένα λεπτό. Του είπα ναι γιατί θα ήθελα να είμαι εδώ”.
Για τη σημασία των μεταγραφών:
“Να μην έχετε άγχος για τις μεταγραφές. Σε μία μεγάλη ομάδα όλοι θέλουν να είναι εκεί. Εσείς δεν γνωρίζετε μέγεθος της ομάδας”.
Για το δημοσίευμα που μπλέκει το όνομα του Σαλπιγγίδη
“Μην με βάζετε να σας δίνω απαντήσεις για άρθρα. Άρα ας πάμε σε επόμενη ερώτηση”.
Ενώ συμπλήρωσε και ο Αλέξης Κούγιας, “Δεν υπάρχει θέμα Σαλπιγγίδη. Με τα λόγια μπορείς να πεις πολλά πράγματα, αλλά θα καταλάβετε την φιλοσοφία του κ. Αναστασίαδη, θα δείτε ότι δεν θα υπάρχουν μεταγραφές πλατείας και αεροδρομίου. Όλα θα γίνονται μέχρι εκεί που φτάνει ο ίσκιος μας.  Δεν μας ενδιαφέρουν οι εντυπωσιακές μεταγραφές, αλλά η ουσία και το αποτέλεσμα”.
Με τον Άγγελο Αναστασιάδη να παίρνει πάλι το λόγο,  “Ξέρετε κάθε μέρα θα γράφονται ονόματα. Γι’αυτό το λόγο δεν απαντώ, γιατί θα πρέπει να κάνουμε Σ/Τ για το κάθε όνομα. Κανένας δεν είναι παιδί κανενός. Εδώ θα είναι αυτοί που θα συμφωνήσουμε με το πρόεδρο και θα βοηθήσουν την ομάδα. Την ευθύνη θα την αναλάβω πλήρως εγώ. Συνήθως γίνονται πράγματα που φέρουν ευθύνη όλοι, αλλά τότε δεν φταίει κανείς. Αυτό θα κάνω εγώ. Γι’αυτό σας είπα ότι είναι τελευταίο κομμάτι των παικτών.
Η πόρτα είναι καλή και μεγάλη και θα έρθουν πολλοί, Πρώτα όμως να τιμήσουμε τα παιδιά που έφεραν τη χαρά. Χθες κάναμε μία πολύ σοβαρή συζήτηση, βάλαμε κάτω κάποια πράγματα αλλά δεν θέλουμε να αδικήσουμε κανέναν, άρα και την ομάδα. Όταν αδικείς ένα παίκτη, προπονητή μέλος της ομάδας, αδικείς την ομάδα και της δημιουργείς πρόβλημα. Όλα αυτά πρέπει να τα δούμε ήρεμα”.
Εκεί συμπλήρωσε ο Αλέξης Κούγιας, “Είναι βέβαιο πως ορισμένοι ποδοσφαιριστές, παρουσία μελών της ομάδας με τις παρουσιάσεις που μου έδωσαν όλοι από τους προπονητές μέχρι τους γιατρούς. Μάθαμε τώρα πως ένας παίκτης τώρα στο τέλος της σεζόν έχει πρόβλημα ανίατο ορθοπεδικά. Θα έπρεπε να το ξέραμε από όταν τον εξέτασε ο πρώτο γιατρό αλλά το αποσωπήσαμε. Δεν θα το αποκαλύψουμε ποιος είναι αλλά είναι σίγουρο πως θα αποχωρήσει.
Θα λυθούν και κάποια συμβόλαιο 3-4 παικτών. Ενώ θα φύγουν και κάποιοι ακόμα από αυτούς που οι προπονητές είχαν αμφιβολίες. Αυτοί θα ακολουθήσουν το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας και θα κριθούν από τον κ. Αναστασιάδη και ή θα φύγουν ή θα παραμείνουν”.
Για την αναφορά ότι θα σταματούσε την προπονητική και τι κίνητρο έχει στην ΑΕΛ:
“Δεν έχει καμία σχέση με το τι θα προσφέρω. Δεν με κάλυπταν όλα τα δεδομένα. Ήταν μία σκέψη λόγω της απογοήτευσης που υπήρχε”.
Για την πιο δύσκολη αποστολή του στην προπονητική:
“Σχεδόν όλες ήταν επικίνδυνες αποστολές. Παρόλο που ξεκινούσαν με κάποια χαρακτηριστικά που ήταν καλά, στο δρόμο βγαίναν πράγματα που δεν είχαν σχέση με την πραγματικότητα. Εκτός από αποστολές που είναι επικίνδυνες από την αρχή όπως στα Γιάννενα.
Όταν ξεκινάς μία περίοδο και στο δρόμο δεν γίνεται τίποτα από ότι περίμενες τότε είναι πιο επικίνδυνες αποστολές. Στη μία λες ότι απλά θα πας σε μία ομάδα που θα πέσει και γνωρίζεις πως θα λειτουργήσεις με δυσκολία. Στην άλλη περίπτωση που δεν γνωρίζεις τα πράγματα είναι χειρότερα”.
Για το αν θέλει κάποιο άλλο μέλος στην ομάδα:
“Στην πρώτη συνάντηση είχα πει στον πρόεδρο, για τον Γιάννη Αλεξούλη που τον γνώριζα, αλλά όταν μίλησα μαζί του μου είπε ότι δεν ενδιαφέρεται”. Έτσι δεν μιλήσαμε ξανά.
Για τον αριθμό των παικτών:
“Δεν θα ξεπερνάμε τους 27. Από 22 έως 27”.
Για τον εκρηκτικό χαρακτήρα του σε σχέση με τον αντίστοιχο του Αλέξη Κούγια:
“Δεν σας κρύβω πως όσοι μίλησαν μου είπαν πως θα τα βρεις με αυτόν τον άνθρωπο. Αυτή τη φήμη την έχει δημιουργήσει το κύκλωμα το δικό σας. Ακούω λίγο τα ραδιόφωνα σπάνια, αν και το κάνω τώρα για να ενημερώνομαι. Αλλά έχει πλάκα το τι ακούς χωρίς να ξέρεις.
Όλο αυτό το κύκλωμα λοιπόν έχει φτιάξει μία κατάσταση για το πρόσωπό το δικό μου και του προέδρου, αλλά δεν είναι έτσι. Μου το λένε και οι ποδοσφαιριστές. Λέγε-λέγε και γράψε- γράψε αρχίζουν και το πιστεύουν. Δεν είναι έτσι όμως. Μεγαλύτερη επιτυχία μιας ομάδας είναι, όταν ο πρόεδρος με τον προπονητή είναι φίλος και είχα καλές σχέσεις με κάποιους και κάναμε πράγματα που δεν τα περίμενε κανείς. Εγώ δεν έχω τίποτα με τον πρόεδρο”.
Με τον Κούγια να τοποθετείται και αυτός, “Δεν υπάρχει ασφαλέστερος τρόπος για να μάθεις ένα χαρακτήρα πρώτον από τον οικογενειακό κύκλο και δεύτερον από τους ανθρώπους της δουλειάς. Έτσι λειτουργώ και στο γραφείο μου και όσους δουλεύουν. Έχω ανθρώπους μέσα πολλά χρόνια.
Όσα χρόνια λοιπόν πορεύτηκα στο ποδόσφαιρο, είναι τιμή μου να υπάρξουν δημοσιογράφοι που με την υπογραφή τους και ότι υπηρετούν, αλλά και πρόεδροι και διαιτητές και δεν θα ήθελα να είμαι σαν αυτούς. Έχω άλλα επίπεδα στη ζωή. Γι’αυτό έχω και τη δυνατότητα να συμφωνώ”.
Για το αν θα ερχόταν στη Β΄Εθνική:
“Δεν γνωρίζω αν θα ερχόμουν στη Β΄Εθνική”
Για τον αν θέλει να “φτιάξει” μία ελληνική ομάδα:
“Το έχω πει πολλές φορές πιστεύω στον Έλληνα ποδοσφαιριστή. Δυστυχώς όμως αυτό που λέτε ισχύει και για τους προπονητές. Εγώ δεν είμαι καλός προπονητής. Αν το πω θα πρέπει να σταματήσω. Μαθαίνω ακόμα. Ο Έλληνας παίκτης είναι καλός, αλλά πρέπει να τον εμπιστευθούμε. Σε αντίθεση με τους ξένους που παίρνουν ευκαιρίες, ενώ τους Έλληνες τους περιμένουμε στη γωνία.
Μακάρι να έχουμε μία αμιγώς ελληνική ομάδα και να έχουμε δύο τρεις ξένους που θα κάνουν την διαφορά. Αυτή είναι η σκέψη μου αλλά όχι τώρα. Είναι μία καλή ευκαιρία να εκμεταλλευθούμε αυτό το μεγάλο κάμπο, που είναι χρυσωρυχείο”.
Για το συμβόλαιο που έχει υπογράψει με την ομάδα:
“Δεν κάνω συμβόλαιο. Θα φανεί στη πορεία η δουλειά μου για το αν θα συνεχίσω για καιρό. Από αυτή θα κριθώ”.
DSC00407
Λεωνίδας Δημητρακόπουλος: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΑΕΛ για την επιλογή αλλά και τον κόσμο. Στόχος μας είναι να κάνουμε ανταγωνιστική ομάδα και να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο. Να φτιάξουμε μια ομάδα που θα έχει στόχους πέρα από την παραμονή και θα παίζει καλό ποδόσφαιρο. Στόχος μας είναι φτιάξουμε μια ομάδα που θα είναι συνδεδεμένη με την ευρύτερη κοινωνία της Λάρισας και θα είναι ένα με την ιδιοσυγκρασία της πόλης και σε αυτό θα συνεισφέρουμε οτι μπορούμε. Ο δρόμος είναι σίγουρα δύσκολος αλλά στο τέλος όπως λέει και ο κόουτς θα είμαστε καλά”.
DSC00408
Απόστολος Τερζής: “Ευχαριστώ τον πρόεδρο γι αυτή την τιμή. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε την ΑΕΛ εκεί που ήταν παλιά. Η ΑΕΛ είναι μέσα στις πέντε πρώτες ομάδες της Ελλάδας. Όλοι μαζί πρέπει να φτάσουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει”.

πηγή:larissasportnews.gr

Σχόλια