Αναστασιάδης, Σαλπιγγίδης και στη μέση η…ΑΕΛ!

Δεν λέει να πάψει να συνδέεται το όνομα του Δημήτρη Σαλπιγγίδη με τον Άγγελο Αναστασιάδη, μόνο που όσο ο προπονητής βρίσκεται στον πάγκο της ΑΕΛ, όλο και θα κρατιέται ζωντανή η φημολογία για το αν θα επιστρέψει και πάλι στα γήπεδα, ο διεθνής ποδοσφαιριστής.

Σήμερα λοιπόν ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μίλησε στον ArenaFM 89.4, όπου ρωτήθηκε για πολλά θέματα, αλλά ιδιαίτερα για τον αν αποχώρησε από το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και για τις σχέσεις του με τον Άγγελο Αναστασιάδη.
Ο πρώην επιθετικός του ΠΑΟΚ, αρχικά ρωτήθηκε για τον αν τέλειωσε το ποδόσφαιρο για τον ίδιο, με τον παίκτη να απαντά, «Έχει τελειώσει από τον Αύγουστο, τώρα άμα προκύψει θα δούμε». Αφήνοντας έτσι να εννοηθεί πως αν εμφανιστεί κάτι που δεν θα μπορεί να αρνηθεί θα επιστρέψει. Για να συνεχίσει λίγο πιο μετά, «Είναι ωραία η ζωή χωρίς ποδόσφαιρο, ίσως γιατί έχω αφιερώσει όλο τον χρόνο στην οικογένεια μου. Δεν μου έχει λείψει ιδιαίτερα, αλλά δεν το έχω βγάλει από το μυαλό μου».
Τι θα μπορούσε όμως ο ίδιος να μην αρνηθεί; Κανείς δεν γνωρίζει ακριβώς, αλλά το σίγουρο είναι πως τρέφει μεγάλη εκτίμηση στον Άγγελο Αναστασιάδη και θα έμπαινε σε συζητήσεις μαζί του, για να φορέσει και πάλι τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια για επίσημους αγώνες.
Όταν ρωτήθηκε λοιπόν ποια είναι η γνώμη του για τον τεχνικό απάντησε, «Ο κ. Αναστασιάδης είναι ο άνθρωπος που με έφερε στον ΠΑΟΚ από τους δανεισμούς μου, αν δεν το είχε κάνει δεν ξέρω ποια θα ήταν η εξέλιξη μου. Οι σχέσεις μας είναι πολύ καλές, τώρα αν με καλέσει θα το συζητήσουμε… Προς το παρόν πάντως δεν έγινε καμία κουβέντα».
Μπορεί λοιπόν επίσημα η ΠΑΕ ΑΕΛ να έχει διαψεύσει τις φημολογίες περί ενδιαφέροντος για τον επιθετικό, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουν πάψει τα δημοσιεύματα που στέλνουν τον παίκτη στην ΑΕΛ από τότε.
Ενώ και ο Άγγελος Αναστασιάδης έχει κι αυτός παίκτες στη λίστα του που εκτιμά και εμπιστεύεται. Μετά λοιπόν την υπόθεση Βελλίδη που έμεινε τελικά στον ΠΑΟΚ, αυτές οι δηλώσεις θα αποδείξουν αν θα υπάρξει γάμος μεταξύ Σαλπιγγίδη και ΑΕΛ με την έγκριση φυσικά του Μακεδόνα τεχνικού.

Σχόλια