Το συγκλονιστικό είναι ο κόσμος!!!


 Ο Αλέξης Κούγιας μετά από την φιλική ήττα δηλωσε...


«Το συγκλονιστικό είναι ο κόσμος. Καμία ομάδα που κάνει φιλικό Ιούλιο μήνα και ειδικά στην Λάρισα που λείπει όλος ο κόσμος θα είχε τόσο κόσμο.
Το δεύτερο πολύ μεγάλο και σημαντικό γεγονός είναι η αισιοδοξία που μας δίνει η εμφάνιση της ομάδας. Το γεγονός ότι παίξαμε πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και έγιναν από μισή ώρα χρήσης τριών ομάδων και ήταν σαν να μην άλλαζε τίποτα, με την ίδια φιλοσοφία, με δώδεκα τελικές εκ των οποίων οι πέντε είναι γκολ και δεν μπήκανε… ‘Ομως το σημαντικό είναι ότι η ομάδα δουλεύει.
Είδατε βελτιωμένους πολλούς ποδοσφαιριστές. Ακόμη και αισθητικά. Με πολλά κιλά χαμένα. Με μια διαφορετική νοοτροπία που είναι αυτή του προπονητή μας. Είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος και μόλις αρχίσουμε και ξεκαθαρίσουμε με το ρόστερ και με την έλευση τουλάχιστον ενός ακόμη σημαντικού παίκτη που περιμένουμε θα είμαστε ακόμη καλύτεροι.
Σήμερα είδαμε και πολλά νέα παιδιά. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι μεταγραφές που πήραμε και τους γνωρίζουμε. Δεν πήραμε παίκτες αγνώστου αξίας. Όλοι τους έδειξαν δείγματα της αξίας τους και είναι καλύτεροι από τους περσινούς. Και ο τερματοφύλακας μας είναι παίκτης εγνωσμένης αξίας, ο Φάρκας έδειξε καλά στοιχεία και ο Φάρκας και ο Ναβάρο και ο Ντέλετιτς. Ο Λαμπρόπουλος με τον Ουρτάδο ήταν βελτιωμένοι. Γενικά είμαι ικανοποιημένος».
Πλην της μίας μεταγραφής που αλλού κινείται η ΑΕΛ στα μεταγραφικά; «Πουθενά. Ο κ.Αναστασιάδης έκοψε την μεταγραφή του Μαρτινέζ λόγω της μεταγραφής που θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε σε λίγες μέρες. Έχουμε υπογράψει με αυτόν τον παίκτη προσύμφωνο και πιστεύω πως θα είναι αυτός ο παίκτης εδώ παρόν αύριο. Από εκεί και πέρα ο κ. Αναστασιάδης θεωρεί πως είμαστε πλήρεις και κάποια παιδιά αναμένεται να δοθούν δανεικοί και άλλα θα αποχωρήσουν. Ο προπονητής θέλει να δουλεύει με 26 παίκτες και θα ικανοποιήσουμε το αίτημα του και θα υπάρχουν επίσης κάποια παιδιά που θα… ανεβοκατεβαίνουν συνεχώς ανά βδομάδα από τις ομάδες Υποδομής στην Αντρική».
Για τους «κομμένους»: «Είμαστε μία ομάδα που έχει ποδοσφαιρικό πολιτισμό. Είναι δικό τους θέμα. Είναι θέμα δικής τους αξιοπρέπειας. Εμείς τους παρακαλούμε να επιλέξουν οποιαδήποτε επιλογή θέλουν. Ακόμη και τον Κουτσιανικούλη αν θέλει να πάει δανεικός σε ομάδα και να του καλύψουμε το συμβόλαιο ώστε να παίρνει τα ίδια χρήματα. Ο Βέρτζος έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο, των ζητούν αρκετές ομάδες Σούπερ Λιγκ και είναι γενικά περιζήτητος παίκτης. Τώρα είναι δικό τους θέμα».
Για τους Monsters: «Δεν μπορώ να διανοηθώ πως δεν θα δω τους Monsters στο γήπεδο φέτος. Με βλέπετε να μην γελάω και ο μόνος λόγος είναι αυτός. Όλα τα άλλα με γέμισαν αισιοδοξία. Θα κάνω τα πάντα για να γυρίσουν οι Monsters στο γήπεδο. Ελπίζω να υπάρξει μία αλληλοκατανόηση μεταξύ μας. Και αυτοί μετά από ένα χρόνο που είμαι εδώ έχουν καταλάβει πως μόνο καλές προθέσεις έχω. Και από την μία μεριά και αυτοί πρέπει να ξέρουν πως θέλουμε την βοήθεια τους. Μας λείπει η φωνή τους, μας λέιπει η ποδοσφαιρική τους γιορτή. Κάνω έκκληση να ξεπεράσουμε τις διαφορές μας. Και κάνω επίσης μία έκκληση να μην βλέπουν τα πράγματα με καχυποψία. Κανένα από τα παιδιά στους οργανωμένους εγώ δεν έχω γνωρίσει. Απλώς όταν μου ζητούν την βοήθεια μου την δίνω απλόχερα. Είμαι δικηγόρος που γνωρίζω πολύ καλά το αντικείμενο μου, αν κάποια από αυτά τα παιδιά αντιμετωπίζουν πρόβλημα… θα τρέξω. Το ίδιο θα έκανα με οποιοδήποτε παιδί από τους Monsters. Με οποιοδήποτε άλλο παιδί από την εξέδρα. Σαν πατέρας λειτουργώ και πάλι λέω ότι θέλω πάρα πολύ να τους δω ξανά στο γήπεδο. Δεν μας χωρίζει τίποτα απλώς μερικά πράγματα τα βλέπουμε με διαφορετικό τρόπο».

Σχόλια