Κούγιας:«Να μιλάμε μόνο για ποδόσφαιρο πλέον»

Στο ΑΕΛ Radio και στην εκπομπή "Ο Σκόρερ" του Λάζαρου Παπαδούλη φιλοξενήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (19/9) ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΛ Αλέξης Κούγιας που μίλησε για όλα τα φλέγοντα ζητήματα της ομάδας τόσο αγωνιστικά όσο και εξωαγωνιστικά.

Αναλυτικά η συνέντευξη του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΑΕΛ στον ΑΕΛ Radio και τον Λάζαρο Παπαδούλη:
«Παρά το ότι έχω την πεποίθηση διότι το ζω το θέμα προσωπικά ότι υπάρχει μια εντύπωση εμφυλίου, αλλά οι διαφορές είναι τεράστιες της μιας πλευράς και της άλλης, προσωπικά και κάνω και μια έκκληση σε εσάς και όλους τους παραγωγούς του ραδιοφώνου, αλλά και σε αυτούς τους ανθρώπους που είναι υπερ των απόψεων που έχουν εκφράσει κατα καιρούς, να κλείσει αυτό το θέμα και ειδικά από την πλευρά μας δεν πρόκειται να ασχοληθούμε με κανέναν, δεν πρόκειται να υπάρξει καμία ανακοίνωση, ακόμα και για κάτι συκοφαντικό ή υβριστικό, ούτε εγώ προσωπικά ούτε η ΠΑΕ και κάνω έκκληση στους παραγωγούς του ραδιοφώνου να μην δίνονται απαντήσεις γιατί όλο αυτό αποπροσανατολίζει την ΑΕΛ από τον στόχο της. Είναι ένας δύσκολος στόχος και θα πρέπει καθε Κυριακή να γίνεται πραγματική μάχη για να καταφέρουμε να επιβιώσουμε αγωνιστικά».
Σε ερώτηση για την σημερινή ανακοίνωση και ότι αυτή θεωρήθηκε παρεμβατική από πολλούς φιλάθλους προς το ΑΕΛ Radio τόνισε: 
«Δεν ισχύει αυτό. Αυτομάτως δικαιωνόμαστε, υπάρχουν άνθρωποι που το μόνο που σκέφτονται είναι η κριτική χωρίς οι ίδιοι να μπορούν να δώσουν και λύση όταν κάνουν κριτική για ένα θέμα λέγοντας δεν είναι καλός αυτός ο ιδιοκτήτης, δεν είναι καλός αυτός ο προπονητής, δεν είναι καλός αυτός ο παίκτης αυτό είναι δικαίωμα τους σε ποδοσφαιρική συζήτηση. Το να κάνεις κρίσεις επί προσωπικότητας είναι παρακινδυνευμένο διότι όποιος μιλάει με την ανωνυμία του μέσω του ραδιοφώνου μπορεί να λέει οτιδήποτε ακόμα και συκοφαντικό. Προσωπικά εγώ ερχόμενος στην Λάρισα, είναι σαν να έπεσα από τον Άρη, δεν ήξερα πρόσωπα και πράγματα, όλοι με πλησίασαν, άλλοι για να γνωρίσουν αυτόν τον άνθρωπο που θα πάρει στα χέρια του τις τύχες της ομάδας που ταλαιπωρείται τόσα χρόνια, οι απόψεις του για το ποδόσφαιρο, είναι καλός δικηγόρος, αλλά το θέμα είναι αν τελικώς μπορούμε να τον εμπιστευτούμε.
Και κατα το παρελθόν κάποιοι πλησιάσαν άλλους παράγοντες, εξασφάλισαν κάτι οικονομικό μαζί του και μετά στον ίδιο άνθρωπο έκαναν την χειρότερη κριτική, ακόμα και στενά τους πρόσωπα ξεκίνησαν τα δικαστήρια, καταγγελίες και εν συνεχεία τα ίδια ακριβώς και στον επόμενο. Εγώ λοιπόν σε αυτό το χρόνο έμαθα κάποια πράγματα, ασχολήθηκα μαζί τους και μάλιστα είχα κάνει λάθος για ένα άτομο, το οποίο έμαθα στην συνέχεια ότι είναι φανατικός οπαδός της ΑΕΛ.
Στην Λάρισα δεν υπάρχει αντιΑΕΛ, είναι όλοι με την ΑΕΛ εκτός από κάποιους που είναι με τις μεγάλες ομάδες του ΠΟΚ και δεν μπορούν να το λένε φανερά, αλλά όπως σας είπα στην Λάρισα είναι μόνο ΑΕΛ. Υπάρχουν άνθρωποι όμως που δεν νοιάζονται να βρουν λύσεις στο πρόβλημα, νοιάζονται να καταστρέψουν κάτι καλό που δεν είναι στο δικό τους περιβάλλον ή δεν το ελέγχουν και είναι ακριβώς τα ίδια πρόσωπα που κάνουν κριτική όταν είναι ο Πηλαδάκης κάνουν κριτική και όταν φεύγει είναι υπερ του, όπως και με τον Πλεξίδα, εγώ ευτυχώς για μένα δεν είχα προβλήματα με αυτό το περιβάλλον. Εμφανίστηκε ένα θέμα με τον κ. Κολομητρούση που μόλις έχασε την θέση του στην κ-20 είπε αυτά που είπε, έχει τελειώσει το θέμα ότι είπε ο κ. Κολομητρούσης είπε, ότι είπα εγώ, είπα εγώ, τελείωσε αυτό το θέμα. Ο καθένας έχει την ευθύνη των λόγων του και που υποστηρίζει τα λεγόμενα του. Σε επίπεδο ΑΕΛ έχει τελειώσει αυτό το θέμα, ας πούνε ότι θέλουν για μένα, δεν πρόκειται να αντιδράσω επ αυτού».
Σε ερώτηση για το γεγονός ότι του καταλογίζουν κάποιοι τις συνεχείς ανακοινώσεις είπε:
«Κοιτάξτε να δείτε αυτό είναι κάτι που δεν με αφορά, εμένα με νοιάζει στις δύσκολες στιγμές αν είναι δυνατόν γιατί έχω αντιληφθεί τι συνέβη, εκεί θέλω να λειτουργήσω με έναν τρόπο που δεν θα δώσει συνέχεια στο ζήτημα αυτό. Γιατί σκοπίμως παρερμηνεύουν την συμπεριφορά μου κάποιοι. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που είναι αναίσθητοι και αρκετοί έχουν προβλήματα στην ζωή τους, ενώ υπάρχουν και ενάρετοι οι οποίοι λένε εγώ στην ζωή μου όταν ήμουν στο σχολείο ήμουν αριστούχος, όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο τα ίδια, μετά στην επαγγελματική ζωή τα έχω πάει καλά, στο ποδόσφαιρο μόνο έχω δώσει δεν έχω πάρει και με ενοχλεί όταν με εξισώνουν με άλλες συμπεριφορές και εκεί αντιδρώ.
Τοποθέτηση είχα κάνει για τα Τρίκαλα, όπως και με κάποια δημοσιεύματα της "Ελευθερίας" πέρσι που ήταν συκοφαντικά για μένα εκεί ναι αντέδρασα και ενώ η ομάδα ήταν εξαιρετική, ήταν αήττητη, είχε ωραία συμπεριφορά, είχε γεμάτο το γήπεδο, εκεί ήταν η πρώτη μου αντίδραση για να ξέρει και ο κόσμος. Είναι η πρώτη φορά που η Λάρισα δεν έχει αγνό πρόεδρο όπως ήταν ο κ. Πηλαδάκης, ή άλλοι που ζούσαν και στην Λάρισα όπως ο αείμνηστος Παπανικολάου και ο Σωτηρούλης. Ήταν άνθρωποι που δεν ήξεραν την βρωμιά της Αθήνας και των κυκλωμάτων που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο. Εγώ όλα αυτά τα ανέδειξα στην Λάρισα».
Σε ερώτηση σχετικά με την φοβία ορισμένων μην στοχοποιηθεί η ΑΕΛ από τα κέντρα αποφάσεων είπε:
«Μετά τις περσινές ανακοινώσεις είδατε να στοχοποιούμαστε ή να μας αντιμετωπίζουν διαφορετικά; Ανακοινώσεις έκανα κατα της επιτροπής ανταγωνισμού, κατα του κ. Δημητρίου, ανακοίνωση έκανα για το αγωνιστικό κομμάτι γιατί έτσι το ένιωσα όταν κάποια στιγμή φτάσαμε στο σημείο να έχουμε 11 αποβολές και οι αντίπαλοι μας να παίρνουν πέναλτι και εμείς να είμαστε στοχοποιημένοι, στον δεύτερο γύρο ήταν το ίδιο;
Την ΑΕΛ την εκπροσωπώ εγώ και είναι και ο κ. Λιόντος που είναι πρόεδρος, αντιπρόεδρος ο κ. Παλαιοχωρλίδης είναι ο κ. Ντόσης, ο κ. Ντελόπουλος και είναι και ο κ. Τάκας οι άλλοι είναι υπάλληλοι, ο Σωτήρης Μάρκου, ο Θωμάς Κυπαρίσσης. Ποιος θα μιλήσει για την ΑΕΛ; Μιλάει καθημερινά ο κ. Αλαφούζος; Μιλάει καθημερινά ο κ. Μελισσανίδης; Έχετε δει εγώ να βάλω μπράβους να δείρουν κάνεναν; Μιλάει ο κ. Σαββίδης; ο κ. Σπανός; Αυτοί που δεν μιλάνε είναι αυτοί που τους έχει απαγορευτεί να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο και τα λαμόγια γιατί αυτοί έχουν λυμένα τα προβλήματα τους. Εγώ όταν μιλήσω θα καταλαβαίνω ότι υπάρχει κίνδυνος. Τόσα χρόνια την ΑΕΛ την σφάζανε στο γόνατο και δεν αντιδρούσε κανείς. Γινόντουσαν κακές επιλογές από τους τεχνικούς διευθυντές πάλι δεν μιλούσε κανείς.
Εγώ όταν θα τοποθετηθώ θα έχω αναλύσει τα γεγονότα, θα έχω κάνει σύνθεση όπως κάνω και στην δουλειά μου και θα τοποθετηθώ ή θα στοχεύσω εκεί όπου αναλύοντας τα γεγονότα ή όταν θα πρέπει να αμυνθώ να δω με ποιον τρόπο θα αμυνθώ. Στην Λάρισα άφησα όλους τους ανθρώπους να ανοιχτούν, τους έδωσα βήμα, τους άφησα ελεύθερους και δεν πρόκειται να τους φιμώσω ποτέ γιατί έτσι έμαθα πρόσωπα και συμπεριφορές. Εγώ άνοιξα την αγκαλιά μου σε όλους και απόδειξη ότι επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την κορυφαία εφημερίδα της Λάρισας και με τον δήμο Λάρισας να συνδιοργανώσουμε εκδηλώσεις; Πήραμε τον κ. Κέλλα του είπαμε να κάνει όλες τις εκδηλώσεις, τον βάλαμε μέσα στην οικογένειά μας και αν δει κάτι στραβό να το αναδείξει; 
Το μόνο που είδα ήταν ανακοινώσεις της οικογένειας Πλεξίδα, από την ΛΑ ΦΑΡΜ, ερχόταν δηλαδή ο καθε πικραμένος και έπαιρνε βήμα εκεί δεν πρέπει να τοποθετηθείς αν νιώσεις ότι αδικείσαι; 
Το πρώτο για το οποίο βγήκε ανακοίνωση ήταν για να έχουμε καλή αγωνιστική εικόνα και ταυτότητα, να έχουμε καλούς προπονητές και να κατακτήσουμε τον στόχο που ήταν η άνοδος. Επετεύχθη ο στόχος αλλά χρειάστηκαν και κάποιες παρεμβάσεις κατα την διάρκεια της χρονιάς. Χρειάστηκε πολύ δουλειά, χρειάστηκε καλή επιλογή παικτών και προπονητή και προστασία της ομάδας με σωστό τρόπο. Είδατε πέρσι η ομάδα να μην παίρνει αυτό που δικαιούται;
Πάμε στο δεύτερο κομμάτι που ήταν η αδειοδότηση την οποία πήραμε με μεγάλη δικαστική πάλη και δεν ήταν τίποτα εύκολο, έβγαιναν πολλοί και έλεγαν η ΑΕΛ δεν παίρνει αδειοδότηση, όπως η κ. Μαρούπα και ο κ. Δημητρίου. Πήραμε την αδειοδότηση μετά από πολλά χρόνια, δεν υπήρχαν ανακοινώσεις για αυτά τα θέματα;  Πάμε τώρα σε προσωπικό επίπεδο. Με είδατε να κάνω επίθεση σε κανέναν χωρίς λόγο; Εκ του αποτελέσματος φάνηκε ότι η τακτική μας ήταν σωστή και είχαμε συμπεριφορά μεγάλης ομάδας. Όπως κάνουν και οι παράγοντες μεγάλων όμάδων έτσι έκανε και η ΑΕΛ γιατί είναι μεγάλη ομάδα. 
Και για να το τελειώνουμε ακόμα και την μεγαλύτερη χυδαιότητα να πει κάποιος γιατί εμείς τα βλέπουμε και τα παρακολουθούμε όλα θα απαντήσουμε μόνο για να προασπιστούμε τα συμφέροντα της ΑΕΛ. Ήταν μια παρέα κάποιων ατόμων οι οποίοι σχολιάζαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με χυδαίο τρόπο διάφορα, αλλά επειδή όπως είπα θέλω να το κλείνουμε το θέμα εγώ θα προσπαθήσω να κάνω το σωστό. Εγώ σαν ιδιοκτήτης του ραδιοφώνου η γραμμή που έδωσα είναι η εξής: Ποδοσφαιρική συζήτηση. Κάθε μέρα, έχουμε 30 ποδοσφαιριστές, κάθε εκπομπή να έχει και από έναν διαφορετικό ποδοσφαιριστή να πει την άποψη του. Από εκεί ποδοσφαιρική συζήτηση είναι και κριτική στον προπονητή, κριτική στους παίκτες, κριτική αν χρωστάει η ιδιοκτησία, κριτική για την συμπεριφορά του ιδιοκτήτου ή του συμβουλίου εκεί να γίνει συζήτηση ναι. Και ούτε θέλω να ακούγεται συνέχεια το όνομα μου στο ραδιόφωνο το οποίο για αυτό το ιδρύσαμε για να έχει ποδοσφαιρική συζήτηση, να έχει τις αποκλειστικές μεταδόσεις, να έχει αποκλειστικότητα τις ειδήσεις, στις συνεντεύξεις, ο κόσμος να έχει άποψη, αλλά όχι να είναι ΜΟΝΟ κατα της διοικήσεως, να μιλάνε ποδοσφαιρικά».
Σε ερώτηση σχετικά με την αποχή των "Monsters" από το γήπεδο δήλωσε:
«Θα σας πω τι έχει συμβεί. Εγώ δεν γνώριζα ούτε τους "Monsters" ούτε τους "SF Alkazar" ούτε τους "Homeless" παρα μόνο αυτό που δημοσιοποιούσαν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα γιατί στην Λάρισα δεν μπορούσα να παρακολουθώ τι γράφετε. Εγώ όταν ανέλαβα την ΑΕΛ η πρώτη μου ανακοίνωση ήταν ότι η θύρα που ανήκει στους οργανωμένους δεν την πειράζει κανείς και ξαφνικά έγινα αποδέκτης ενός εμφυλίου πολέμου από την περσινή χρονιά μεταξύ των οργανωμένων, εμείς τους καλέσαμε στα γραφεία, αυτοί όμως δεν ήρθαν ποτέ, εμείς κρατηθήκαμε μακριά από αυτή την ιστορία και όλη η χρονιά κύλησε με τους οργανωμένους στην θύρα 1, γιορτάσαμε μαζί την άνοδο, είχαμε και κάποιες άτυχες στιγμές που παραλίγο να στοιχίσουν το πρωτάθλημα, όπως την φωτοβολίδα στην Λαμία, τα επεισόδια στα Τρίκαλα, εγώ ήθελα να προστατεύσω τα παιδιά όπως έκανα και στο Βόλο.
Μέχρι την πρώτη συγκέντρωση δεν υπήρχε κανένα θέμα με τους οργανωμένους, Ξαφνικά άρχισε μια μερίδα ατόμων να με αποδοκιμάζουν βρίζοντας την μητέρα μου και εμένα και αν σκεφτεί κανείς τι έχει κάνει η μητέρα μου για μένα και για τον αδερφό μου για να τελειώσουμε, κατάλαβα τότε ότι έχω να κάνω με ανθρώπους που δεν σέβονται τίποτα που δεν σεβάστηκαν ότι ήρθε ένας άνθρωπος να βοηθήσει την ομάδα, σε σχέση με άλλους που δεν ξέρουν από ποδόσφαιρο και πάνε σε ομάδες για να βγάλουν χρήματα και να στήσουν παιχνίδια, άλλοι για να τους μάθει ο κόσμος. Εγώ έχω χάσει την μισή μου σχεδόν περιουσία στο ποδόσφαιρο σε σημείο που να μου ζητάει η Εφορία τον λόγο που έχω χαλάσει τόσα χρήματα.
Όσον αφορά την συνάντηση με την Ερασιτεχνική εμείς λάβαμε ένα έγγραφο για την ακύρωση της συνάντησης την Δευτέρα και την πραγματοποιήση της το Σάββατο, όμως το Σάββατο θα είναι γενική συνέλευση των μετόχων. Αλλά ενώ παίζουμε Κυριακή αγώνα δεν είναι το Σάββατο ο κατάλληλος χρόνος και η συζήτηση έπρεπε να γίνει σήμερα».
Σχετικά με την μέχρι τώρα πορεία του Άγγελου Αναστασιάδη και αν είναι ευχαριστημένος από την δουλειά του τόνισε:
«Όχι απλώς είμαι ικανοποιημένος, είμαι ενθουσιασμένος. Το μόνο που είχα αντίρρηση ήταν ότι κατα την διάρκεια της προετοιμασίας δεν υπήρχε μια ενδεκάδα, μια δεκατετράδα που να παίζει περισσότερο χρόνο όμως δεν είναι δική μου δουλειά αυτή ο καθε προπονητής ξέρει τι πρέπει να κάνει και από εκεί και πέρα μου άρεσε η εικόνα της ομάδος όταν έπαιζε με την θεωρητικά βασική ομάδα και αυτή την εικόνα την είδα και στο πρώτο επίσημο παιχνίδι με τον Ηρακλή. Μέχρι το ματς με τον Ηρακλή είχα την πεποίθηση ότι κάνουμε κάτι σπουδαίο και οι ποδοσφαιριστές που έχουμε είναι ποδοσφαιριστές που μπορείς να βασίζεσαι και για το μέλλον και για το παρών, βεβαίως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ίσως έπρεπε να πάρουμε ακόμα 1-2 ποδοσφαιριστές όμως ο κ. Αναστασιάδης ήταν απόλυτος ότι είμαστε καλά και ότι το Μάιο θα είμαστε ακόμα καλύτερα. Όπως πέρσι κάναμε με τον κ. Κυπαρίσση μόνοι μας την ομάδα, δεν είχε έρθει ακόμα ο κ. Ντόστανιτς, στον σχεδιασμό για φέτος θέλαμε και τον Ίλιτς και τον Ανάκογλου και τον Παπαστεριανό, τον Λουσέρο, θα είχαμε πάρει τον Κουλιμπαλί από τον Λεβαδειακό, όμως ο κ. Αναστασιάδης είπε ότι αυτοί οι παίκτες που έχουμε είναι καλοί και την είδα την εικόνα στα φιλικά και είδα στο παιχνίδι με τον Ηρακλή ότι είμαστε μια ομάδα με ωραίο πλάνο, παίζει συνολικό ποδόσφαιρο με κίνηση, με ταχύτητα μια δουλεμένη ομάδα και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς, ενώ αν δεν είχαμε την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του Ντεγκρά η ΑΕΛ θα είχε πάρει την νίκη, θα είχε δώσει εξαιρετική εικόνα σε ένα παιχνίδι με 18 τελικές σε πρώτο παιχνίδι, με ωραία εμφάνιση νεαρών παικτών η οποία σου δίνει αισιοδοξία».
Για το παιχνίδι κόντρα στην Κέρκυρα είπε:
«Με μια λέξη ήμασταν ναυάγιο. Ποδοσφαιρικό ναυάγιο. 8/11 υστερήσαντες, εικόνα κακής ομάδος, ποδοσφαιριστές χωρίς διάθεση, που μπορεί να οφείλεται στην κόπωση, είμαι εντελώς απογοητευμένος, αλλά από την άλλη μεριά ενώ υπάρχει εντύπωση για μένα ότι παίρνω αποφάσεις εν θερμώ κοιτάξτε την ιστορία μου και θα δείτε ότι το πρώτο που κάνω είναι να στηρίζω τον προπονητή σε ακραίες μάλιστα καταστάσεις, όπως έκανα σε όλες τις ομάδες που ήμουν, αλλά με μια διαφορά. Όταν έχεις πάρει έναν προπονητή και λες αυτός είναι ο καλύτερος, λες δεν τον παίρνεις τυχαία, τον παίρνεις για όλα όσα έχει κάνει στην διαδρομή του. Από εκεί και πέρα όταν λέει και ο προπονητής ότι αυτή η ομάδα με εκφράζει και θα κάνω το πλάνο μου είσαι υποχρεωμένος να το σεβαστείς. 
Π.χ. ο Ναζλίδης έκανε εντυπωσιακή ενέργεια στο δεύτερο γκολ μας με τον Ηρακλή, όταν αυτό το βλέπεις δεν μπορείς παρα να είσαι ικανοποιημένος. Αν δείτε και τόσα φιλικά που παίξαμε με σημαντικές ομάδες σε έδρες με ομάδες ξεχωρίζουν και παίξαμε φιλικά με όλες τις ομάδες που ξεχωρίζουν πλην τις ομάδες του ΠΟΚ και του ΠΑΟΚ, είδαμε ότι οι ποδοσφαιριστές μας ήταν ανταγωνιστικοί. Μάλιστα με μια ομάδα η οποία έχασε πολύ εύκολα στην έδρα της από τον Πλατανιά, ανεξάρτητα αν ο Πλατανιάς δείχνει μια εικόνα αξιοπιστίας. Είδαμε μια ομάδα που δεν μάχεται, είδαμε μια ομάδα που δεν έτρεχε, είδαμε μια ομάδα που δέχτηκε δυο εύκολα γκολ, αλλά είμαι βέβαιος ότι ο προπονητής θα βρει τις λύσεις.
Χτες στην επιστροφή από την Κέρκυρα, καθίσαμε στην Ηγουμενίτσα για φαγητό και εκεί δαπανήσαμε χρόνο, συζητήσαμε και είπαμε ότι από εδώ και πέρα η ΑΕΛ για να μην βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων θα πρέπει σε κάθε παιχνίδι να ετοιμαζόμαστε για "πόλεμο". Θεωρώ ότι σε μια συνολική κακή εμφάνιση ότι υποτιμήσαμε την Κέρκυρα, δεν είναι αυτή η εικόνα της ΑΕΛ και σίγουρα αυτό συνέβη για καλό. Αλλά ακόμα και εγώ όταν ανεβήκαμε και με ρωτήσατε ποιος είναι ο στόχος σας είπα να είμαστε και του χρόνου στην Super League. Αυτός είναι ο στόχος της ΑΕΛ, αλλά να ξέρετε το καλοκαίρι κάναμε προτάσεις και ας ήταν να δίναμε παραπάνω χρήματα δεν μας πείραζε, κάναμε πρόταση για τον Γκερέρο που παίζει στην Λεγκανές, έπαιζε στην Σπόρτινγκ Χιχόν πέρσι, είναι 26 χρονών και είναι πολύ καλός παίκτης. Είχαμε συμφωνήσει μαζί του στα 180.000 ευρώ και ήμουν έτοιμος να δώσω 165.000 ευρώ στον Κλέιτον και 150.000 ευρώ στον Λουσέρο. Όμως όταν ο προπονητής σου λέει δεν θέλω να έχω προβλήματα θέλω αυτούς που έχω και τον Μάιο θα είμαστε καλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ και είμαι βέβαιος ότι στο τέλος θα πετύχουμε τον στόχο.
Πρέπει να στηρίξεις το πλάνο σου, βέβαια αν αυτό ήταν τον Ιανουάριο και είμαστε σε μια διαδικασία ομάδων ή είμαστε κοντά ή κινδυνεύουμε τότε θα κινηθούμε και αναλόγως. Αλλά αυτή η ομάδα καλώς ή κακώς χρηματοδοτείται από μένα δεν έχω καμία διάθεση του χρόνου να παίζω στην Football League ούτε οι οπαδοί μας να βλέπουν αγώνες με ομάδες Football League, αν δω ότι πρέπει να πάρουμε παίκτες θα πάρουμε, όπως έκανα πέρσι με τον Ναγιάρ που είχα συνειδητοποιήσει ότι ο Αναστασόπουλος και ο Μπανούσης έπαιρναν πολλές κάρτες και θα είχαμε πρόβλημα στο τέλος, πήραμε τον Ναγιάρ, έπαιξε όσο μπορούσε να παίξει και πήραμε το πρωτάθλημα. Να ξέρετε δεν είναι αγώνας ή εγώ ή ο Αναστασιάδης είναι αγώνας της ΑΕΛ.
Για το δύσκολο ματς της Κυριακής με τον Ολυμπιακό και αν η ομάδα θα βελτιώσει την εικόνα της είπε:
«Η χθεσινή εικόνα της ΑΕΛ δεν σε κάνει να είσαι αισιόδοξος, η εικόνα πριν μια βδομάδα σε ενθουσιάζει. Εμείς έχουμε και νεαρά παιδιά και έμπειρους παίκτες που στην Κέρκυρα δεν είχαν την εικόνα που έπρεπε, αλλά ελπίζουμε να δείξουν καλό πρόσωπο στο κυριακάτικο ματς».
Σχετικά με την απόφαση για την μη χορήγηση εισιτηρίων στους φιλοξενούμενους οπαδούς δήλωσε:
«Είναι πάγια απόφαση να μην δώσουμε εισιτήρια σε καμία ομάδα. στα παιχνίδια ο στόχος θα πρέπει να είναι να γεμίσεις το γήπεδο με τους οπαδούς σου και προτιμούμε να έρθουν να δουν την ΑΕΛ και πρέπει να κρατάς όλα τα εισιτήρια για την ομάδα σου. Το ίδιο θα έκανε και ο Ολυμπιακός και κάθε ομάδα να κρατήσει όλα τα εισιτήρια για την ομάδα του. Το άλλο είναι ότι οργανωμένοι των μεγάλων ομάδων, όπου έχουν πάει σε πόλεις τις έχουν λεηλατήσει, προκαλούν επεισόδια και προκαλούν αντίδραση και από τους άλλους οργανωμένους, είναι λοιπόν πολιτική της ΑΕΛ να μην δώσουμε εισιτήρια σε κανέναν από αυτούς. Τώρα ο καθένας που θέλει μεμονωμένα να έρθει να παρακολουθήσει το ματς θα έρθει και θα μπει κανονικά στο γήπεδο, ανάλογα με το βαλάντιο του, ενώ δεν θα υπάρχει ειδική θύρα για οπαδούς άλλων ομάδων».
Σχετικά με την απόφαση να υπάρχει ίδια τιμή εισιτηρίου με τον Ολυμπιακό σε όσους παρακολούθησαν το ματς με τον Ηρακλή είπε:
«Αυτό είναι δίκαιο γιατί η ΑΕΛ ανταμείβει και αυτούς που πήραν εισιτήριο διαρκείας και αυτούς που σε ένα παιχνίδι μια εργάσιμη μέρα και με τηλεοπτική μετάδοση ήταν 8.000 εισιτήρια μαζί με τα διαρκείας, όταν ο Παναθηναϊκός κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα έκοψε 6.300 εισιτήρια.
Εμείς από την πλευρά μας θέλουμε όλο τον κόσμο στο γήπεδο θα ήθελα να τρελαθεί όλη η Ελλάδα από το γήπεδο μας και τον κόσμο μας και εύχομαι να έχουμε μια αγωνιστική συμπεριφορά που να καταλάβουν όλοι ότι έρχεται κάτι πολύ ωραίο, ότι υπάρχει πολλά νεαρά παιδιά που δεν τα γνωρίζουν αρκετοί οι οποίοι είναι καλοί παίκτες. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι σε κάθε παιχνίδι η ΑΕΛ πηγαίνει για την νίκη, όποιος δεν έχει φιλοσοφία νικητη δεν έχει θέση στην ομάδα μας. Στα παιχνίδια με τις μεγάλες ομάδες θέλω να τις κοιτάμε κατάφατσα, είναι δουλειά του προπονητή πως θα παίξουμε όμως θα πρέπει να καταλάβει όλη η Ελλάδα την Κυριακή ότι κάτι πολύ ωραίο έχει γεννηθεί εδώ και ένα χρόνο στην Λάρισα, ότι με αργά αλλά σταθερά βήματα θα βελτιώνεται συνέχεια και να μην κάνουμε σπασμωδικές κινήσεις».
Για κάποιους που ενδεχομένως να μην έχουν κρατήσει το απόκομμα από το ματς με τον Ηρακλή είπε:
«Αν το όνομα τους έχει καταχωρηθεί στο σύστημα, αν μπορούμε να το δούμε τότε θα πάρουν κανονικά το εισιτήριο τους στην ίδια τιμή όπως με Ηρακλή».
Σε ερώτηση σχετικά με την ομάδα κ-20 και την διαιτησία του Κολλυτά στην Κέρκυρα σχολίασε:
«Εκεί δεν πάει το μυαλό κανενός τι έγινε. Τον Κεϊτά που τον απέβαλλε, το παιδί το είχαν σαπίσει στο ξύλο, αφού σε κάποια στιγμή δεν άντεξα και του λέω δεν βλέπεις ότι το παιδί το χτυπάνε και δεν πήρε κανείς κίτρινη και δίνεις κίτρινη για διαμαρτυρία; Που το παιδί είπε στον διαιτητή κάνε κάτι, προστάτεψε με και στην επόμενη φάση μια απλή επαφή την δίνει δεύτερη κίτρινη. Έχουμε καλές υποδομές και αυτό οφείλεται στον κ. Λιβανό ο οποίος επ ουδενί δεν παραιτήθηκε όπως θα ήθελαν κάποιοι».
Σχετικά με τις Κασσάνδρες που ακούγονταν για απόλυση Αναστασιάδη και πρόσληψη του Ελευθερόπουλου είπε:
«Ο Ελευθερόπουλος είναι ένα νεαρό παιδί, νέος προπονητής και εξελίξιμος, μάλιστα είμαι και δικηγόρος του σε ένα θέμα  Τον Ελευθερόπουλο τον ήθελα προπονητή της ΑΕΛ πέρσι και μαζί με τον Θωμά τον Κυπαρίσση ήταν μια λύση που συζητήσαμε και μάλιστα τον θέλαμε μαζί με τον κ. Βενετίδη που είναι βοηθός του και είναι ένας παίκτης που έπαιξε στην ΑΕΛ. Όταν εμείς μιλήσαμε με τον κ. Ελευθερόπουλο αυτός ήταν προπονητής της Βέροιας και ευγενικά μας αρνήθηκε την πρόταση και αυτό είναι προς τιμήν του μου είπε πρόεδρε όταν είσαι σε μια ομάδα και με την πρώτη δυσκολία φεύγεις δεν είναι έντιμο.
Το μόνο που έγινε με τον νεαρό προπονητή ήταν μια επικοινωνία που είχα μαζί του σχετικά με τον Ποτουρίδη τον οποίο είχε παίκτη στον Πανθρακικό γιατί πριν αποκτήσεις έναν παίκτη ρωτάς και μαθαίνεις και μάλιστα τον ρωτάω αν μπορεί να είναι μια εναλλακτική λύση στα στόπερ και μου λέει επί λέξει η ομάδα θα ξεκινάει από αυτόν».
Σχετικά με το αν είναι ευχαριστημένος με τους παίκτες της ΑΕΛ:
«Όχι από όλους, όμως τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Αναστασιάδης και εύχομαι να διαψευστώ με αυτούς που δεν είμαι ευχαριστημένος».
Τέλος σε ερώτηση για τον χορηγό στην φανέλα δήλωσε:
«Πλέον όπως βλέπεται χορηγοί στις ομάδες είναι στοιχηματικές εταιρείες είναι ο ΟΠΑΠ, είναι η Sporting Bet. η Stoiximan. Εμείς έχουμε προτάσεις από όλους. Το μεγαλύτερο ποσό το δίνει ο ΟΠΑΠ. Εμείς από την πλευρά μας θα δούμε τι θα γίνει και στο θέμα αυτό».

Σχόλια