Και ο Σκίμπε στο ARENA!


 O ομοσπονδιακός προπονητής της Εθνικής μας ομάδας, Μίχαελ Σκίμπε,ξεναγήθηκε μαζί με τον Κώστα Τσάνα, από τον μεγαλομέτοχο της ομάδας, Αλέξη Κούγια, στις εγκατασταστάσεις του γηπέδου, 


Δείτε αναλυτικά όλα όσα είπε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ στη Λάρισα, είναι η πρώτη μου φορά. Έχω μείνει έκπληκτος από το στάδιο, είναι εκπληκτικο, είχα ακούσει πολλά γι' αυτό.» είπε σχετικά με το εμβληματικό ΑΕL FC ARENA.
«Κυρίως γνωρίζω τους παίκτες της ΑΕΚ αλλά πάντα ενδιαφέρομαι να δω και άλλους παίκτες.» είπε όσον αφορά την αναμέτρηση αλλά και την επίσκεψή του στο ΑΕL FC ARENA.
«Δεν ξέρω τόσα πολλά πράγματα για την ΑΕΛ γιατί τώρα ανέβηκε η ομάδα, αλλά ήθελα να δω την ομάδα της ΑΕΛ και γι' αυτό και βρίσκομαι σήμερα εδώ.» είπε αναφορικά με τις γνώσεις που έχει για τους «βυσσινί».
«Τα δύο προγούμενα χρόνια δεν ήταν καλή η πορεία της Εθνικής μας ομάδας, αλλά τώρα τα πήγαμε καλά και κοιτάμε τη συνέχεια.» σχολίασε σχετικά με την πορεία του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος.
«Είναι πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή, διότι ο Ολυμπιακός δε βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο που βρισκόταν. Οι υπόλοιπες ομάδες έχουν ανεβεί επίσης, ωστόσο είμαι δυσαρεστημένος διότι δε χρησιμοποιούνται πολλοί Έλληνες ποδοσφαιριστές.» τόνισε όταν ρωτήθηκε για το ελληνικό πρωτάθλημα.
«Αν είχαμε τη δυνατότητα να παίξουμε κάποτε στη Λάρισα, θα ήταν πολύ καλό. Είναι ένα πάρα πολύ ωραίο στάδιο. Η Εθνική Γερμανίας κάθε φορά αλλάζει την έδρα στην οποία αγωνίζεται. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη δεν είναι τόσο κοντά βέβαια στη Λάρισα.» είπε ολοκληρώνοντας την ομιλία του, για το αν η Εθνική ομάδα θα μπορούσε να αγωνιστεί στο ΑΕL FC ARENA.

Σχόλια