Δηλώσεις Μορέιρα!

 


Δήλωση του επαγγελματία ποδοσφαιριστή της ΠΑΕ ΑΕΛ, Λεάντρο Μορέιρα: 

“Είναι πρωτόγνωρο και προσβλητικό συνάμα για εμένα, ως επαγγελματία ποδοσφαιριστή της ΑΕΛ, να με ρωτάει τοπικός δημοσιογράφος της Λάρισας εάν αισθάνομαι άνετα στην καινούργια πόλη και ενώ εγώ του απαντώ με ειλικρίνεια: «ότι προσπαθώ με δυσκολία να προσαρμοστώ στο καινούργιο μου επαγγελματικό περιβάλλον», εκείνος διαστρεβλώνοντας τα λεγόμενα μου καταγράφει και τελικώς αναφέρει, ότι ο κ.Μορέιρα επιθυμεί να αποχωρήσει από την ΠΑΕ ΑΕΛ είτε γιατί δυσκολεύεται να προσαρμοστεί είτε επειδή δεν είναι στα αγωνιστικά σχέδια του προπονητή. Η διοίκηση της ομάδας με έχουν αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και δεν έχω κανένα παράπονο. Ο προπονητής μου καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για την ταχύτερη δυνατή προσαρμογή μου στις αγωνιστικές απαιτήσεις μίας μεγάλης ομάδας όπως είναι η ΑΕΛ. Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρώ όλες τις αναφορές του δημοσιογράφου κ. Σωτήρη Κέλλα ψευδείς και συκοφαντικές και τον καλώ διά του μέσου ενημέρωσης που προβάλλεται ως επαγγελματίας να ανακαλέσει, προτού με αναγκάσει να κινηθώ νομικά εναντίον τόσο του ίδιου όσο και κατά πάντως υπευθύνου”.

Σχόλια